Ännu en måndag

writing-nationella i engelska idag. jag vet inte riktigt hur det gick om jag ska vara ärlig, det kunde väl ha gått bättre. fick typ hjärnsläpp och kom inte på något att skriva. fick väl ihop några rader på slutet så det ska väl ordna sig, men känns lite tråkigt eftersom jag vet att jag kan så pass mycket bättre än det här. jaja, det är väl inte hela världen i guess.

squash på idrotten idag. jag och elin var riktiga hejare på det tycker jag (; var faktiskt mycket roligare än vad jag hade förväntat mig. tycker dock att det var lite dålig stil att halva klassen skippa lektionen när björn och oscar hade varit duktig och bokat salen och allt.


du lyssnar inte och gör bara allting värre.
men det är sån du är, jag har lärt mig det nu.
Kommentarer
Postat av: sandra

Visst var det svårt att komma på vad man skulle skriva om?! >

2008-04-28 @ 19:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0