Helt slut

jag är såå trött just nu. känner att jag bara skulle vilja lägga mig ner i sängen och sova ett tag. men nej, då kommer jag inte kunna somna ikväll, så det får va. inte lätt alltid. planerna för ikväll var väl egentligen att jag och emilia skulle ut och cykla ett tag. tror dock inte att jag orkar. vi får ta det någon annan kväll istället.

kom hem för några minuter sen. slutade skolan tidigt idag så jag drog in till birsta tillsammans med emilia. satt och fikade och pratade lite som vanligt och tog det lugnt bara. var mys ända tills vi blev ivägjagade av en gammal tant som luktade äckel. hon var konstig.

förövrigt måste jag bara tala om att jag känner mig något avis på mintan just nu. haha. tjejen ska iväg till åre imorgon och vara borta några dagar. hur skönt skulle inte det vara menar jag. ah, men får hoppas att hon får det jättekul där i alla fall. se upp i backarna (;

nu ska jag iväg och lyssna på lite iron maiden låtar som filip gett mig i läxa. haha. känns ganska fult att jag ska iväg och se dem i norge i sommar utan att egentligen ha lyssnat på dem innan. stefan skulle slå mig om han fick reda på det (x haha. ahja, är ju ett tag kvar tills dess så än så  länge är det väl lugnt (;
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0