När ingen ser

så var man hemma igen. har inte haft en lugn stund på hela dagen känns det som. haha.
klev upp 09.30 och gjorde mig i ordning för att träffa filip, jesper, anton och pawel på kulturskolan. hade blivit tillfrågad om vi kunde spela där eftersom det tydligen skulle vara någon elevafton eller något, jag vet inte riktigt. vi träffades i alla fall och hade soundcheck vid 12.00 innan vi drog ner i källaren och repa lite mer. klockan 13.00 gick vi upp och satte oss och lyssnade på alla ungar som spelade gitarr, tvärflöjt, piano och allt vad det var. var ganska tråkigt om jag ska vara ärlig. när alla hade spelat färdigt var det fika och tjugo minuters paus. satt och pratade lite med sofie som var där och kollade på hennes syrra innan det var dags för oss att spela. spelade tick, tick och everlong. gick hyfsat bra (:

efter spelningen sa jag hej då till pojkarna och traskade bort till västermalm för att sedan ta 3:an bort till farmor där jag blev bjuden på fika innan pappa kom och hämtade upp oss för att åka till annas teaterpremiär som började 19.00. teatern var bra (: jag älskade han med röd tröja som spelade "snyggingen" i pjäsen. han var hur kul som helst (x märktes verkligen att han gillade att stå på scen.

efter teatern lämnade vi kvar anna på stan och åkte sedan tillbaka till farmor för att äta middag. var sjukt trött och höll på att somna i soffan. haha. efter att ha varit där en stund fick vi skynda tillbaka till stan och hämta anna som skulle iväg på premiärfest. sen när vi släppt av anna drog jag och pappa iväg till något ställe bortanför stöde för att säga hej till mamma som varit på kattutställning och hämta någon kvinna som skulle ha skjuss hem. pappa visade även mig vilket hus vi bodde i när jag var liten när vi åkte förbi nedansjö på vägen hem. var tydligen där jag hade tagit mina första steg (; haha.

nu sitter jag i alla fall och skriver med emilia på msn. vi har lekt hänga gubbe och sitter nu och pratar mysteriet på greveholm (x haha. ska vara uppe en stund till, sen blir det nog sova skulle jag tro, så godnatt med er (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0