Tisdag

kom hem från stan för ca tio minuter sen. har varit på kulturskolan och haft sånglektion tillsammans med isabella. gick bra som vanligt. hon berättade att det skulle bli någon spelning av något slag på torget den 24:e maj, och att hon tyckte att jag skulle sjunga en egen låt själv där. blir nog antagligen nobody's wife eller weak. verkar jättekul. hur som helst så är ni välkomna att komma och kolla (;

resten av kvällen spenderades tillsammans med pojkarna nere i källaren. filip kom med ännu fler bandnamnsförslag, det ena dummare än det andra. haha. spelade och skojade en massa som vanligt. filip, anton och jesper spelade någon iron maiden låt för mig som de hade tränat lite på som de tyckte jag skulle sjunga. haha. vi får se hur det blir med det. men bra var de i alla fall (:
Kommentarer
Postat av: Matilda Å

Ohh, vilken maiden låt? Jag kanske har den :3

2008-04-22 @ 21:34:31
Postat av: Jenny

Kände igen låten lite, men har ingen aning om vad den heter ._.
Har typ aldrig lyssnat på dem innan :b

2008-04-22 @ 23:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0