Torsdag

varför inte bara ta bort snön och få hit sommarn snart?

NU är jag trött. har inte sovit riktigt på hela veckan. blev ca 3½ timme i natt skulle jag tro. för tillfället räknas detta som en "lång natts sömn" för mig. känns väl kanske inte allt för trevligt. några dagar kan man väl klara av att sova såhär, men nu när det gått veckor orkar jag inte med det längre. var hos skolsköterskan idag och prata om det. hon sa att jag skulle prova med att vara vaken hela natten mellan fredag och lördag, och sedan lägga mig runt elva på lördagkväll för att sedan kliva upp vid nio nästa morgon. jag ska alltså vara helt vaken i lite mindre än två dygn. låter väl trevligt, tycker ni inte? allvarligt jag kommer dö. någon får gärna hålla mig sällskap under natten fre-lördag så jag har något att göra och inte somnar.

nu ska jag läsa igenom lite papper till svenskan imorgon. ska ha debatt om abort. våran grupp ska vara emot. har hittat äckligaste bilderna på foster med avhuggna armar, ben och en massa annat. på en bild ser det ut som de har kört ungarna i en mixer och kletat ut på ett bord med småsmå fötter och armar mm. som sticker fram lite vart stans. M M M. jag mår illa.



btw, igår var det gerards födelsedag och ett år sedan jag var i malmö och såg mcr.
tänk så fort tiden går.
Kommentarer
Postat av: sandra

Uuuuuuuusch :''''( även att jag var tvungen att klicka upp bilden också x(

2008-04-11 @ 12:48:06
URL: http://sandrapalo.blogg.se
Postat av: jenny

mysig bild, tycker du inte? usch.

2008-04-11 @ 21:35:32
Postat av: Emilia

nasty pictures men de var vår enda chans att knäcka motståndarna ^^ lagomt illamående blir man iaf

2008-04-18 @ 22:23:25
URL: http://www.emiliaatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0