The Dark Knight



var på bio tillsammans med fia och anna igår. såg på batman - the dark knight. tyckte den var bra, mycket bättre än ettan om ni frågar mig. heath ledger var klockren som jokern. synd att vi inte kommer få se så mycket mer av honom i framtiden bara. det pratas även om att johnny depp kanske ska spela riddler i tredje batmanfilmen, det ser vi isåfall ifram emot (: träffade även lite folk från klassen på bion, som jocke och några av de andra killarna och emilia och simon. var ett tag sen man såg dem. eller ja, inte emilia kanske, men det var kul iaf. hade även kul med anna och fia. jag och fia fick en av våra vanliga skrattattacker över en liten sak precis innan filmen började, höll på att dö. äkta töntar vi är.

idag har jag mest legat framför tvn och sett på film med patina. är så tråkigt väder ute så man orkar inte hitta på något. men imorgon blir det troligen stan med mor och syster. men nu ska jag nog ta och sno några av annas chokladbollar som står i kylskåpet och sedan sätta mig och se på howl's moving castle (utan att somna!), var ett tag sen man såg den nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0