Ja tack



någon som vill ge mig en sån här liten sötnos? :')

precis en sån vill jag skaffa mig när jag flyttar hemifrån. en liten viltgul manteltecknad dvärgvädur som ska få springa omkring som den vill i huset. mamma och pappa hade en innekanin som hette kalle när jag var liten. tyvärr var de tvungen att ta bort honom eftersom han blev svartsjuk och började bita mig. har länge tjatat på mamma om en kanin, men eftersom hon inte vill att den ska vara ute och den inte kan vara inne tillsammans med katterna har det inte blivit någon. men när jag flyttar, då. måste bara kolla så jag inte är allergisk först, skulle vara äkta mig. men låt oss hoppas på att så inte är fallet.

btw, nu är det mindre än tre veckor kvar tills telia får små kissemissar :D jag längtar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0