Kusiner på besök

ikväll kom björn och stefan över på middag. trevligt trevligt. var längesen man träffade stefan eftersom han är uppe i umeå och jobbar, så det var kul. vi satt och prata en massa om tiden efter gymnasiet och björn hjälpte mig att sätta upp mig på massa bostadsköer i uppsala och umeå. har börjat fundera på att kanske söka vidare nu efter gymnasiet i alla fall istället för att ta ett sabbatsår som det först var tänkt. björn ska åka till uppsala till höst igen så det skulle vara kul om man kunde åka ner samtidigt. han pratade om att det var bra mycket bättre krogliv där nere än här uppe i sundsvall, och att han skulle skulle ta med mig på barrundan inför nollningen. barrundan går ut på att man ska in på alla nationsbarer, beställa en öl på varje ställe och sedan dricka upp den så fort som möjligt för att sedan dra vidare till nästa ställe. han som har rekord klarade tydligen allt på en timme. något bra man inte skulle må efter den rundan. björn skulle få släpa mig hem om han tog med mig på den x) anyway. uppsala låter som en bra stad. får se om det blir något till hösten eller inte.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0