A little more for little you.

förövrigt har det varit en ganska bra dag idag (:

vårshow på Hedbergska. var riktigt bra i år tycker jag.
var roligt att kolla eftersom man kände igen så pass mycket folk på scen.
sötpalle var även med och sjöng, du är bra vännen :* <3
men bäst var ändå 'Backstreet boys'  x''D jag trodde jag skulle dö när jag såg dem, men bra var de :D

ja, sen efter showen var det åter skola som gällde. hade bara biologilabb, vilket var helt okej.
sedan blev det big boy med flickorna. gina och nada drog efter en stund medan jag och mintan satt kvar och prata i en timme. råkade missa bussen eftersom vi prata så mkt ^^ haha. men det var det värt (:

men nu måste jag sova, klockan är typ 01.30.
skärpning sa vi va?
det kommer , god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0