Happy time.


helgen var riktigt bra. fia var här och sov över från lördag till söndag. alltid roligt när hon är här.

på lördag spelade vi spel (sanja var även med ett tag), bakade godpizza, lekte med kattungarna och tittade på några gamla disneyfilmer och någon annan film som jag inte minns vad den hette. sedan blev det pulkaåkning mitt i natten. drog ner till långbacken på andra sidan vägen nedanför oss. det var nästan helt kolsvart. vi flög åt alla håll och gjorde kullerbyttor ner för backen och skrek som idioter. lätt värt kan jag ju säga (;

på söndagmorgon drog vi åter iväg med pulkorna till backen och åkte en stund. när vi kom upp igen tog vi sparkarna och åkte ner till skolan där vi satt på gungorna och pratade ett tag. blev dock ingen längre stund eftersom det blåste en massa och var kallt. istället bestämde vi oss för att sparka hem igen och sedan dra hem till fia och spela spel med sanja och se på mysteriet på greveholm. lätt bästa julkalendern (;


du är bäst vännen. har känt dig sen dagen du föddes och hoppas på att få göra det livet ut. har alltid så jäkla kul när jag är med dig. vi kan verkligen göra allt. många av alla de bästa minnena jag har från livet är när jag har varit med dig. du är så värd så det finns inte. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0