Tisdagar gillar vi.


efter en och ½ timmes skrikande och spelande med killarna är min röst helt slut, men så värt var det (; Filip tjatade en massa på att jag skulle låta argare när jag sjöng, men jag skrattade bara åt honom istället så det gick inte så bra x) vi börjar faktiskt bli ganska bra nu. Andreas kom och lyssnade och sa att vi hade jättebra energi när vi spelade. alltid trevligt att höra (:

bra dag för övrigt. ensemble på morgon, har börjat på nån ny låt nu, går ganska bra. sedan kemilabb, musik och till sist matte. matten var dryg, men musiken var skoj. var med jocke, björn och filip igen och körde nån låt (: efter skolan blev det en kort sväng till farmor där jag hann slänga i mig lite mat innan jag drog iväg på sånglektionen. jobbade lite med weak och only hope. fick en massa beröm av isabella, då blev jag glad ^-^ efter sången drog jag iväg till killarna och spela lite. som sagt, bra dag. tisdagar gillar vi.

http://www.youtube.com/watch?v=TEMxcEddQtE
backstreet boys från vårshowen, du bör kolla!

nu ska jag ta och baka rabarberpaj som jag sedan ska tjocka i mig. puss på det <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, only hope vill jag höra dej sjunga :)

2008-01-31 @ 11:56:47
URL: http://hallonlakrits.blogg.se
Postat av: Jenny

haha. kanske nån gång ^^ den är jättefin :)

2008-01-31 @ 15:15:06
URL: http://jennywidmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0