The Holiday

idag har jag gått på stan med två av mina favorittjejer, nada och mintan. var ett tag sen man såg dem, så det var kul (: vi gick omkring och kollade i affärer och småpratade lite, som man brukar när man är på stan. kände mig lite seg eftersom jag fortfarande inte är helt frisk och fortfarande har ont i halsen och låter som en gnu. men det var mys i alla fall.

nu ikväll har jag och anna kollat på den varmt omtalade filmen the holiday. jag har tidigare vid flera tillfällen nämnt att jag alltid ogillat jude law och alla (först och främst elin och linn skulle jag tro) har sagt att jag kommer ändra mig så fort jag har sett den här filmen. men jag är ledsen att göra er besviken tjejer, jude law är helt enkelt inte något för mig. haha. visst, han var väl bra på alla sätt och vis, men fortfarande nej. aja, hur som helst åter till filmen. den var mysig och levde upp till förväntningarna, kanske lite mer. anna började till och med att gråta under en del av filmen. men hon gråter ju för allt så. haha. nej, men helt klart en sevärd film (:

nu ska jag ta och äta något, sedan blir det sängen.
sov gott folk.


Kommentarer
Postat av: Matilda Å

Jude Law är sliskig! ;O Jack Black är däremot grym 8)

2008-07-09 @ 17:40:05
Postat av: jenny

TACK! äntligen någon som håller med mig 8D

2008-07-09 @ 20:48:42
Postat av: sandra

Whooot? han är GRYMT underbar <3

2008-07-16 @ 18:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0