Fredag den 13:e, otursdag?

nu imorse märkte jag att jag har börjat flagna på ryggen efter det att jag brännde mig för ett tag sen. usch och fy! jag som hade hoppats på att det skulle stanna kvar och bli brunt och fint. men icke! :( som det verkar nu kommer jag nog vara lika vit som vanligt om ett tag. buhu.

ikväll blir det 18års fest hos carro. först förfest hemma hos henne och sedan krogen. kommer bli kul. känns som om det var år sen jag träffade den tjejen. måste även ringa sofie och höra om hon skulle med eller inte. i så fall kan man kanske tigga lite skjuss av henne ;) kommer mer uppdateringar om kvällen senare, nu ska jag ta och fixa lite lunch att trycka i mig. jag är vrålhungrig!

Kommentarer
Postat av: sandra

Nice design ;) bliggen blir bara snyggare och snyggare...

2008-06-13 @ 22:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0