Home alone

hur skicklig är inte jag på en skala 1-10? trillade precis av datorstolen baklänges och landade rakt ner i en av katternas vattenskålar samtidigt som jag var nära att slå huvudet i köksbordet. så nu är hela köksgolvet fullt av vatten och jag står här och är blöt upp till knäna. go jenny!

idag har det inte hänt något speciellt om jag ska vara ärlig. mor och far har åkte ner med telia till stockholm och jag och anna har varit ensam hemma. egentligen var väl tanken att jag också skulle med ner till stockholm, men så blev det inte. ska ändå ner om en vecka igen, så jag kände att jag lika gärna kunder stanna hemma och hålla anna sällskap som att strosa omkring ensam på stockholms gator. nej, stockholm blir nästa vecka istället, som sagt.

Varför blev det plötsligt så konstigt?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0