Sommar, wiho!

så var det äntligen här, detta efterlängtade sommarlov!

på morgonen var det avslutning tillsammans med klassen och mentorerna. hade stipendiumutdelning (jag fick musikstipendium på 500kr, happyface) och önskade anna-karin och bill glad sommar. sedan var det avslutning och uppträdanden i aulan. alla var jätteduktiga. jag uppträdde med låten "Lips of a angel" tillsammans med jocke och filip som var snälla och hoppa in på bas och gitarr. bra jobbat killar :) förutom uppträdandena var det även prisutdelning för de som hade vunnit uppsatstävlingen till mittuniversitetet. på andra plats kom anders och på första plats kom emilia som vann hela 7000 kr. GRATTIS! :D

när första avslutningen var klar sas det hej då och glad sommar till resten av klassen, sedan var det dags att uppträda igen på andra avslutningen. även där gick det bra. mintan var också duktig som sjöng "I'm no good" av amy winehouse :) när allting var klart sas det åter igen glad sommar och hej då till de som var kvar, sedan följde jag snabbt med jocke på stan som skulle möta upp sin mamma och därefter blev det bussen hem.

blev dock inget festande ikväll som det kanske först var tänkt. nej, istället blev det middag på thairestaurang tillsammans med familjen. hade aldrig varit och ätit där förut, men de hade jättegod mat och det var hur mysigt som helst där inne. jag beställde oxfilé med kokosmjölk, chili och limeblad, och sedan friterad banan som efterrätt. M M M. sjukt gott vill jag lova.

nu ska jag krypa ner i min sköna säng och försöka sova lite.
men glad sommar på er allihopa! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0