Migrän och solbränna

blev hemma från skolan idag på grund av migrän. hann knappt gå utanför sovrumsdörren innan jag trodde att huvudet skulle sprängas i bitar. så det blev sängen igen och där stannade jag kvar tills klockan närmade sig två. därefter klev jag upp, tog mig en macka och la mig sedan och läste på en filt ute på gräsmattan. detta resulterade i att jag brände hela ryggen och axlarna. jag är RÖD. haha. får hoppas på att det blir brunt och fint så småningom och inte flagnar och försvinner som det brukar bli i vanliga fall. sen har jag fått en massamassa fräknar med (som alltid då jag är ute i solen länge), synd bara att de kommer vara borta imorgon.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0