Onsdag

hej folks!

idag har det varit staden som gällt hela dagen. drog in med emilia så vi var inne vid halv tio. gick på stan och kollade på lite kläder. köpte ett enkelt grå/svart randigt linne. hittade också ett grått tubtopp-liknande linne med blommor på som var jättesött, men det satt sådär så det blev inget. vi tjockade även i oss en påse med gifflar. Mmm Mmm. detta resulterade dock i en illamående jenny. det är mindre bra, men gott var det ;) klockan tolv började emilias jobb så jag fick följa med henne upp på kax ett tag för att vänta in nada, som jag skulle gå på stan senare med, som missat bussen. när nada väl kom in till stan blev det åter igen kolla i en massa affärer och sedan glass på torget (även där slutar det med en illamående jenny, bra jobbat.) jag och nada har även satt upp ett mål för min del tills skolan börjar igen. haha. vad det handlar om tar vi dock en annan gång ;)

jag måste även ta och fixa ett nytt cv idag som jag ska ta och skicka in till barista. de ska tydligen öppna två nya caffén här i stan och behöver folk, så why not (: sitter ju ändå ensam här hemma utan sommarjobb i sommar så det skadar ju inte att söka i alla fall. sen att jag inte kan se skillnaden på en kaffebryggare och en diskmaskin behöver vi ju inte prata om ;)

men nu gott folk ska jag skutta iväg och fixa naglarna eftersom de just nu ser allmänt skabb och omålade ut. haha. nu vet ni.

adjöss

Kommentarer
Postat av: sandra

vi måste ses nåt i sommar! ;o fast inte på nån misslyckad bdb-träff denna gång x)

2008-06-19 @ 10:18:28
Postat av: jenny

JA LÄTT! ;o var år sen sen sist ju. haha, precis x)

2008-06-19 @ 21:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0