I ett iskallt IKEA-land


gissa vem som har fått sitta ute på bron och frysa sönder i över en halvtimme -.-' usch. mamma och anna hade åkt iväg in till stan för att göra något och råkade ta med sig nyckeln i bilen. tack för det, verkligen. 
bara därför ska jag ta och äta godglass och tycka synd om mig själv, sedan blir det plugg. buhu.

UPPDATERING osv

nu är jag färdig packad och klar. nu gäller det bara att få några timmars sömn, sedan bär det av till stockholm och An Cafe. kommer bli så bäst (: är hemma igen på måndag. ha det bra tills dess.

Kommentarer
Postat av: JoakimB

Ge dem ett finger och värm min hand ^^ Visst kommer "Get Busy Living Or get Busy Dying" från en nyckel till frihet förresten?

2008-03-22 @ 00:04:31
Postat av: jenny

hehe ^^ nee, det kommer från en fall out boy låt :b

2008-03-22 @ 18:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0