It's A War In Your Bedroom Baby


Yey! hade matteprovet idag, kände mig oförberedd och nervös, men det ordnade sig (: svarade på alla uppgifter, tyckte faktiskt att de var ganska lätt för en gångs skull. tror dock att jag missade lite på första frågan, men annars så gick allt bra.. känner mig sådär lagomt nöjd. 

sitter för tillfället i min mysiga säng och äter Ben&Jerry glass - phish food. den blir man tjock och glad av <3
måste sätta igång med svenskauppsatsen nu snart också så att jag kan skicka iväg den till emila någon gång. har bara skrivit ett halv sida än så länge.. vet inte hur jag ska fortsätta, det är svårt. måste även plugga lite kemi tills provet på onsdag. kommer inte hinna plugga något alls nu i helgen. skulle var om jag tar med mig böckerna och pluggar i bilen på vägen ner till stockholm, men det är så tidigt på morgon så det kommer nog inte bli något av det skulle jag tro.. vi får se. förövrigt kommer helgen bli så bäst. på lördag blir det stockholm med anna, gå på stan och kolla lite. på söndag blir det ev. signering och stan en liten stund och sedan konsert på kvällen (:

du gjorde min dag, tack <3

även att filip var borta igår den dummingen ): jag ska slå pojken nästa gång vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0