På skolan


sitter inne i teknikdatasalen och tråkar.. har engelska och ska leta fakta om Shakespears. låter väl roligt, tycker ni inte? var antingen det här eller plugga gramatik i tjockhäftet vi har fått. var ganska lätt att välja vad man ville göra om jag säger så, gramatik är så sjukt tråkigt så att man dör. efter det här är det 1 timme och 25 minuters matte med kentan. blir det till att stressa en massa tal utan att egentligen förstå något om vad man håller på med och sedan blir det helg.

måste skriva klart svenskauppsatsen när jag kommer hem. har inte alls tid att skriva något i helgen och den ska in på måndagmorgon kl: 10.00. yey. måste även tokplugga till kemiprovet som är på onsdag. skolan dödar mig för tillfället. meeh. stress. även att mamma fyller år idag ( GRATTIS! (: ), så då ska man ju fira henne. sen så kommer det säkert lite folk med. tårta och allt.. packa ska jag också tydligen hinna med. ärligt, jag kommer dö. men ska bli kul i helgen i alla fall, bra med något positivt. 

hade fan lunch för en timme sen och jag är redan hungrig igen. haha. tjockis jenny (; tror jag ska trycka i mig lite godglass när jag kommer hem innan jag sätter igång med pluggandet. känns som om det kommer behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0