The City Is At War


äntligen är mitt internett är tillbaka. har varit utan i 4-5 (?) veckor nu. tärt. störigaste är ändå att ingen visste vad det var för fel på det.. men igår kom fias far hit och jobbade lite med datorn, så nu funkar det igen. bra jobbat där.

söndag idag, vilket innebär det samma som sista dagen på sportlovet. jag vill ha mer lov, känner mig så sjukt skolless nu så att det inte är sant. men lite skönt att vi är ledig imorgon från skolan, extra lovdagar är aldrig fel, men sen börjar allvaret. i alla fall i en och en halv vecka, sedan är det dags för påsklov gott folk. då ska jag äta tonvis med godis och bli tjock.

men sär, hade skrivit en massa mer här men allt försvann ><'' orka skriva om allt. nej.

Kommentarer
Postat av: sandra

Woow, bloggen har vaknat till liv igen :D

2008-03-11 @ 22:21:48
URL: http://sandrapalo.blogg.se
Postat av: Jenny

Jaa :D internett har även vaknat till liv igen :D

2008-03-12 @ 00:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0