Eight Days A Week

sitter här med en varm kopp choklad i handen. Mmm Mmm.
ska dra till bussen om en timme för att åka till kulturskolan och sjunga. det här är sista gången innan konserten på måndag. känner mig smått stressad med tanke på att jag har varit borta flera gånger och inte kan sångerna vid det här laget. som tur är det några gamla låtar vi ska sjunga, så dem kan jag ju hyffsat i alla fall, men annars är det nog inge vidare.

på tal om kulturskolan måste jag se till att ändra mitt ind. val för nästa år så snart som möjligt.

UPPDATERING

så var man hemma igen. har suttit lite vid datorn och knarkat miyavi för fullt. sitter och läser lite om studieresan till japan just nu. jag vill verkligen komma med, skulle vara så sjukt kul! får se om jag tar och skriver uppsatsen och fixar allt annat imorgon om jag har tid (: så om man har lite tur blir det kanske japan till hösten. happyface.
Kommentarer
Postat av: sandra

Hoppas du kommer med till japan! Jag får inte ens söka :( man måste ha fyllt 18 den 6 juni.. jag fyller en månad senare. KUL! Aja, vad ska du ha för ind. val? VÄLJ KINESISKA MED MIG! ;DDD

2008-05-13 @ 18:26:35
Postat av: Jenny

Jaa, hoppashoppas! :D ajustja, stackare :( har valt körsång men är inskriven på hedbegska, ska vara på kulturskolan (: haha. har du fått det? något kul :D

2008-05-13 @ 18:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0