NV-dag

jag trodde jag skulle klara mig från att bränna mig, men inte. halsen och armarna är röda och svider som jag vet inte vad. att jag aldrig lär mig.

hade nv-dag i går vilket innebar basket, vollyboll och ultimatetuneringar mellan de olika arbetslagen. blev vollyboll för min del. vi vann två av fyra matcher, tredje matchen var nästan pinsamt dålig. haha. vi kom sist av de tre arbetslagen. men trots allt så var det en jätteskön dag. var både soligt (därav solbrännan på armar och hals) och varmt, och massor av trevligt folk förstås (; efteråt när allt var klart drog jag och några av tjejerna in till birsta för att leta reda på lite födelsedags presenter till linn. tog mycket längre tid än vi hade beräknat, men tillslut hittade vi det vi ville ha.


   
   
Kommentarer
Postat av: minhtue

Hahah , så härlig det såg ut . Skicka de bilderna också .

2008-07-01 @ 23:42:32
URL: http://chocolatefactory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0