Tick Tick Boom

vet att jag har varit dålig på att uppdatera nu de senaste dagarna, har haft för mycket att göra och knappt suttit något vid datorn alls.

hade spelning på åkersvik nu ikväll. gick faktiskt ganska bra. vi körde tre låtar och jag fick även hoppa in som sångare i ett annat band under en låt. hade jätteroligt och var inte nervös alls. älskar känslan av att stå på scen. vill aldrig att det ska ta slut. men var lite synd att vi fick spela så få låtar bara.. menmen. hade i alla fall skoj tillsammans med killarna på dagen. tittade på när de andra banden hade soundcheck och åt sedan pizza från biteline. pawels konstiga dröm om kommunisterna som tog över världen fick både mig och jesper att börja gråta av skratt och filip att sätta pizzan i halsen (; haha.

träffade även stefan där. han hjälpte till med ljuset och att göra i ordning scenen. blev faktiskt lite överraskad av att se honom där. sist jag såg honom var nog på noliamässan (vilket var ett tag sen) när han spelade gitarr och sjöng någon låt från hans skiva, och då hann vi inte prata något. men nu pratade vi på en massa. han hade aldrig fattat att jag skulle upp och sjunga så han blev lite överraskad han med. haha. men han sa att han tyckte det lät bra så det var ju kul.

vill också säga tack till emma som var snäll och kom och lyssnade och som även knäppte lite kort. får se om någon av dem kanske dyker upp här lite senare, eller eventuellt någon video om de går att lyssna på. vi får se (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0