Look shocked and move slowly towards the cake

var tydligen någon mc-dag eller något i lördags, för hela torget var nämligen fullt av motorcyklar och människor. som jag skrev för ett tag sen hade jag blivit tillfrågad av isabella om jag ville sjunga på torget då, vilket jag också ville. så klockan två på lördag förmiddag var det dags för mig att ta plats uppe på scenen på torget. sjöng nobody's wife. var appsolut inte mitt bästa framträdande, men det gick väl ganska hyfsat ändå antar jag. fick massa bra kritik efteråt så alltför hemskt kan det ju inte ha låtit (; conny (lärare på ensemblen) kom fram efteråt och frågade om jag ville sjunga samma låt på skolavslutningen. skulle nog vara kul, vi får se hur det blir. även stort tack till gina, nada, jasmine, jocke och filip som kom och kollade (:

efteråt blev det stan tillsammans med jocke, filip och syster. drog till musikbörsen och stannade där ett tag, sedan blev det glass på donken och stan en liten stund. efter att killarna dragit hem stack jag och anna iväg och fixade morsdags present och tog sedan bussen åter hem till matforsbushen. var egentligen meningen att vi skulle ha ätit något på stan, men det var så jäkla mycket folk överallt så vi bestämde oss för att ta moppen in till matfors och köpa pizza där istället. senare på kvällen kom emilia förbi och vi kollade på eurovision song contest.

nu idag har jag inte gjort speciellt mycket. tog lång sovmorgon, sedan blev det lek med anna och morsdagsfirande. nu blir det väl sova snart skulle jag tro, kanske att man läser igenom lite saker till engelska provet.. aja, sov gott folket.

btw, här kommer en liten bild på emilias nya crush (;
(han som sjöng israels bidrag i esc)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0