300 saker du absolut vill veta om mig innerst inne

1. vad heter du? (ditt riktiga namn)
Jenny Helen Widmark.

2. vad kallas du?
Jennypenny, mia, mizze.

3. vad vill du bli kallad?
Det jag blir kallad är bra.

4. födelsedatum? 
8 januari.

5. stjärntecken?
Stenbock.

6. lunar?
Haha ja, men har säkert inte varit inloggad på år.

7. msn?
Klart.

8. helgon?
Haha ja faktiskt.

9. vart bor du?
Sundsvall, norrlands huvudstad.

10. vad har du för mobil?
Sony Ericsson W760i, en röd en.

11. har du en egen dator?
Jaoo.

12. vem är din/dina bästisar? 
Syster och Fia är mina bästa! 

13. har du något husdjur? 
En massa katter, en hamster, en fisk och en lillasyster :) Typ samma sak.

14. vad ska du göra i sommar?
Vara glad över att jag tagit studenten och förhoppningsvis resa.

15. favoritfärg?
Ingen speciell.

16. turnummer?
Inget speciellt.

17. vad älskar du mest? 
Sol och värme, musik och vännerna!  

18. intressen?
Se ovan för fa-an.

19. favoritband?
Avenged Sevenfold. Finns inget bättre.

20. favoritlåt med ditt favoritband?
Oj, svårt. Seize the day är aldrig fel.

21. namnsdag?
Samma som farmors födelsedag.

22. vad skulle du vilja heta? (för-andranamn-efternamn)
Jag vet inte, döp mig!

23. vad heter du på din msn just nu?
'  jw  .-.  4 dagar  .  jennywidmark.blogg.se .

24. hur många online?
0, alla sover tydligen.

25. vem är 15:nde online?
Som sagt, alla sover tydligen.

26. vem har du blockat 
Blockar inga, tar bort dom istället.  

27. hur många olika grupper har du? 
Två, Familj och vänner.  

28. har du några olästa mejl på hotmail?
Nej.

29. har du några nya kommentarer på bdb?
Tror inte det.

30. isf hur många?
-

31. hur ser din drömkille/drömtjej ut?
Det märker jag när jag träffar honom.

32. beskriv ditt hår? 
Sådär halvlångt, mörkbrunt med blond slinga, lugg.  

33. har du några piercingar/tatueringar?
Öronen, funderar på tatuering. 

34. vart skulle du bo om du fick välja?
Inte här. Gärna någon större stad.

35. bor du i lägenhet eller villa?
Villa.

36. vilken färg är snyggast på kläder?
Beror på kläderna.

37. vad har du på dig?
Stor t-shirt och mysbyxor.

38. har du något i håret just nu?
Hårspray?

39. vad har du gjort idag? 
Umgåtts med syster och pysslat lite med bloggen. 

40. vad ska du göra imorron?
Skola, träna vagantdans, sång.

41. hur mår du just nu?
Tack bra.

42. hur brukar du annars må?
Tack bra oftast.

43. är du sjuk?
Nope.

44. har du ont nånstans?
Inte precis.

45. har du gått till tandläkaren detta året?
Japp, jag är stammis.

46. vad heter din pappa?
Urban.

47. har du några syskon?
Jajjemän!

48. vilket är ditt favoritdjur?
Kissemissar :)

49. äter du ofta godis?
Haha, det händer.

50. vilket är ditt favoritgodis? 
Choklad och lakrits. Gillar't!  

51. vad är det finaste som finns?
Kärlek och vänskap.

52. vilken är din favoritdryck?
Tropicana apelsinjuice. M M M.

53. vilket är ditt favorit tv-program?
Grey's anatomy.

54. vilken är din favorit vecko dag?
Helgen.

55. vem är din förebild?
Bra fråga.

56. vad är bäst med dig? 
Min sköldpaddspose. Anna vet vilken jag menar ;) 

57. har du några komplex?
Skojar du? En miljon ungefä.

58. hatar du någon just nu? 
En. Hata är ett starkt ord, men han förtjänar det. 

59. saknar du någon just nu?
Ja.

60. har du kysst en apa?
Definera apa, tack.

61. vilket husdjur skulle du vilja ha?
En söt liten kanin, tack.

62. är du allergisk mot något? 
Du kan få en lista. 

63. har du ngt nytt gb-inlägg på bdb?
Vet inte.

64. hur många bilder har du lagt ut?
Vet inte.

65. vad har du valt för bild här ovan?
Ingen, duh.

66. vilket band är det dåligaste som finns?
Vettefan.

67. är du kär? 
Nja.

68. isåfall i vem? 
-  

69. vad är din civilstatus?
Singel I suppose.

70. vad har du för sexuell läggning?
Straight! Pojkar är skiten.

71. är du homofob?
Men ne, det är töntigt.

72. är du medlem på någon annan sida än bilddagboken?
Ja.

73. isåfall vilken/vilka?
Mångaaa.

74. vilket är det fulaste tjejnamnet?
Vet inte.

75. vilket är det fulaste killnamnet?
Vet inte, finns flera.

76. har du varit hos frisören det här året?
Japp. Skiulle behöva göra ett besök snart känner jag.

77. använder du nagellack?
Yea.

78. har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster?
Persienner och gardiner.

79. har du eget rum?
Ja.

80. har du en dubbelsäng? 
Nope.

81. har du en egen platt tv?
Nope.

82. när flyttade du senast?
Längesen.

83. vilken stil har du?
Ja säg det.

84. vilken kändis skulle du vilja gifta dig med?
Jared Leto, hot stuff.

85. vilken kändistjej har snyggast kropp?
Hm. Jessica Alba, maybe.

86. vilken kändiskille har snyggast kropp?
Jared Leto, my husband to be.

87. skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad?
Usch, feta gubbar och könssjukdomar - nej tack.

88. har du hoppat studsmatta det här året?
Hos linn senast.

89. vilken är den godaste frukten?
Melon. Pure love!

90. äter du grönsaker varje dag?
Japp, näst intill iaf.

91. dricker du så mycket vatten som man ska?
Tror inte det.

92. är du underviktig, normalviktig eller överviktig?
Underviktig enligt BMI, men orka bry sig.  

93. hur lång är du?
1,87.

94. är du nöjd med dig själv? 
Finns alltid rum för förbättringar så att säga.  

95. vad är du bra på?
Att vara bra.

96. har du en egen hemsida? 
Ne.

97. är du medlem på den engelska bilddagboken?
Ne.

98. hur gammal önskar du att du var?
Jag är 18 och tycker det är finfint!

99. vad är klockan just nu?
01.21

100. är det jobbigt att svara på frågor?
Lite, men jag har tråkigt.

101. hur ser din dataskärm ut?
Fyrkantig.

102. har du städat idag?
Litelite. Man börjar se mitt golv igen. Jag hade nästan glömt hur det såg ut.

103. har du varit ute idag?
Nej.

104. vem ringde du senast? 
Emma.  

105. vad var du senast arg på?
Hm. Kommer inte ihåg.

106. vad har du för status på msn just nu?
Offline.

107. vad har du ätit idag?
En massa mandariner. Mums! 

108. önskar du att du var tjockare?
Fuck no.

109. hur många hus har du bott i? 
3. Ljustadalen, nedansjö och nuvarande.  

110. är du medlem på last.fm?
Ja. Men jag använder den inte :)

111. lyssnar du på webradio?
Ibland då jag är i köket.

112. bäddar du sängen?
Ne, sånt är överskattat.

113. har du lätt för att somna?
Att sova existerar nästan inte för mig längre.

114. snarkar du? 
Inte vad jag vet. 

115. vad har du för startsida?
SG, bilddagboken och bloggen.

116. har du ett sladdlöst tangentbord?
Ja.

117. brukar du ha högtalare när du pratar i telefon?
Ibland då det är med anna.

118. vad lyssnar du på just nu? 
Everlong - Foo Fighters.  

119. vad har du för ögonfärg? 
Blåa.  

120. vill du tatuera dig?
Ja!

121. vad har du för visningsbild på msn? 
Mig, hö hö.  

122. vilka sidor/program är du inne på nu?
Typ här. Sen iTunes och MSN.

123. laddar du olagligt ner musik?
Jajemeeen!

124. har du en egen ipod?
Ja.

125. är du fet?
Kan tyckas! Eller ne.

126. vad önskar du dig i julklapp?
Vet inte, har inte kommit så långt.

127. ska du köpa prada mobilen?
Ne.

128. har du sett filmen 'linas kvällsbok'?
Halva.

129. är du emo? 
Men ne.  

130. vad stör du dig på?
Jag stör mig på allt.

131. vad är emo enligt dig?
En musikstil. Och folk med svart hår över hela ansiktet typ :')

132. brukar du lyssna på hög musik?
Japp!

133. vad gör du om dagarna?
Studerar, lol.

134. tycker du om popcorn? 
Oja!

135. vilken är din favoritläsk?
Cola, trocadero eller fruktsoda.

136. vad är din favoriträtt? 
Lasagne.

137. vad tycker du om raggare?
Ingenting speciellt.

138. vad tycker du om punkare?
Inget speciellt.

139. har du skärt dig nån gång?
Hm, ja. Dock av misstag, klant som jag är.

140. är du död?
Ibland undrar jag.

141. är du osynlig?
Ibland undrar jag det ochså.

142. filar du naglarna?
Jao.

143. har du fräknar?
Ja, lite. Massa solfräknar på sommarn.

144. har du posters på dina väggar?
Nej, men en på dörren.

145. vem är snyggast i my chemical romance? 
Frank eller Gerard. Ja, jag kan alla deras namn för jag var MCR-fantast för nåt år sen.  

146. vem känner du som har haft mest mobiler?
Vet inte.

147. vilket är ditt favoritämne ?
Musik, fast det har vi inte längre :(

148. vilket ämne hatar du?
Kemi och fysik, fy-fan!

149. vilket ämne har du bäst betyg i?
Vet inte.

150. vilket ämne har du sämst betyg i? 
Typ kemi eller fysik.  

151. favoritstad?
Stockholm.

152. favorit loka?
Jag gillar inte bubbelvatten :(

153. cola eller cola light?
VANLIG!

154. älskar du din dator? 
Ja. Om den kunde vara lite snabbare skulle jag älska den ännu mer.  

155. är din dator bög?
Antar det, för mig älskar den då inte verkar det som.

156. vad är ditt favoritplagg? 
Mina rosa/grå rutiga pyjamasbyxor <3 

157. vilka affärer handlar du oftast i? 
Carlings antagligen.

158. vart handlar du? (stad)
Sundsvall. För jag bor där.

159. favorit tv-serie?
Grey's.

160. tycker du top model är roligt?
Jadå.

161. vilken är din favoritbok?
Harry Potter <3 Nörd som jag är.

162. favoritfilm?
Howl's moving castle. Pure love!

163. vilken är den bästa musikgenren?
Rock. Annars allätare. Lite.

164. bada eller sola? 
Sola, badkruka ftw.  

165. katt eller hund?
Kissemjau.

166. åska eller sol?
Båda.

167. vinter eller sommar?
Sommar med touch av vinter så jag får åka slalom.

168. knarkar du?
24/7.

169. röker du? 
Nej, fy fan. 

170. super du? 
Inte särskillt ofta. 

171. äter du?
Helst inte. Förutom då jag ser på tv, då jag hetsäter i reklampauserna.

172. snusar du?
Nej fy fan.

173. röker vattenpipa? 
Nix.

174. är MER gott?
ÄLSKA MER

175. tycker du om salt?
Jarå.

176. har du kysst din egna spegelbild?
Nee.

177. vad tänker du när du ser din spegelbild?
Beror på humör.

178. ät en banan! 
Bananer är äckligt. Och vi har inga.  

179. har du runkat nångång?
Det är det enda jag gör om dagarna.

180. använder du för mycket hårspray? 
Njae.

181. man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det?
Bara 99 :)

182. favorit säng?
MIN.

183. har du en snåpp?
Inte vad jag vet om. Har du?

184. har du sovit i en säng på ett varuhus?
Nej, men det ska jag göra!

185. vill du ha sex just nu? 
Nej, just nu vill jag bara sova.  

186. vem av alla du hånglat med är bäst på det?
Det tänker jag inte säga *PHNIZZ*

187. favorit meny på donken?
Lilla menyn.

188. donken eller burger king?
Donken.

189. svart eller vitt?
Svart.

190. rosa eller grönt? 
Grönt.  

191. död eller levande? 
Levande.  

192. rädda joppe?
Död eller levande?

193. tittar du på tv just nu?
Nope.

194. skulle du kunna vara med i en porrfilm?
Nej tack.

195. favoirt karaktär i simpsons?
Jag kollar inte på simpsons.

196. skulle du kunna sjunga på allsång på skansen?
HAHA ja lätt!

198. skulle du vilja gifta dig med marilyn manson?
Han skrämmer mig, så nej.

199. skulle du kunna tänka dig att ha sex med nån i blink-182?
Dom har splittrats för x antal år sen, men ok!

200. städat eller stökigt?
Jag kallar det organiserat kaos.

201. bästa sex platsen?
Öh. Sängen?

202. favorit halstablett?
Vicks. Eller?

203. är du ofta sjuk?
För ofta.

204. gillar du anonyma bevakare?
Arå.

205. vågar du rapa högt inför andra? 
Vågar gör jag, men jag gör det inte.

206. skriver du mer än 2 utropstecken?
Ibland. Om jag vill utgöra en poäng kanske.

207. vad är klockan nu då?
01.46

208. vad är det för datum? 
24 november.  

209. vad ska du göra sen?
Förhoppningsvis sova.

210. är du inne på msn nu?
Yea.

211. hur många har du blockat på din msn?
Har redan svarat på det.

212. är nallar söta? 
Jag är söt.  

213. är jonte söt? 
Inte fan vet jag, men det är han säkert. 

214. vart handlar du helst mat?
Ica.

215. vilken är din favoritglass? 
Ben & Jerry's <3<3<33<3<3<3<3<3<3<3

216. hemmakväll eller fest?
Beror på.

217. privat fest eller festa med folk på stan?
Båda! Jag festar med alla :')

218. ditt nordiska favorit land?
Sverige och Norge. För det är dom enda jag varit i :')

219. älva eller vampyr?
JAG ÄR EN VAMPYR JAG SUGER OCH SPYR LÅT MIG KOMMA IN JAG VILL BLI DIN!

220. gud eller djävulen?
Gud.

221. vilken övernaturlig förmåga skulle du vilja ha?
Teleport vore najs. Som en hel del annat också vore.

222. hus eller lägenhet, vad väljer du?
Hus.

223. favoritgrönsak?
Hm. Gurka?

224. har du anorexia?
Ne.

225. vem shoppar du helst med; ensam, med kärleken, med kompisen eller med morsan?
Kompisar eller mamma så hon kan betala :)

226. räcker hundra kronor till mycket när du är inne på H&M? 
Ne.  

227. Hur vill du dö? 
Somna in. Kanske.  

228. skulle du vilja att det görs en sida för dig på lunarstorm när du dör?
Inte nödvändigt.

229. Nedfryst, aska eller nedgrävd när du dör? 
Jag vill inte dö :( 

230. är bilddagboken den bästa sidan som finns?
Oh ja. Eller så inte.

231. hur ofta sitter du vid datorn? 
För ofta.  

232. har du klippt ditt eget hår? 
Nej.

233. har du gråtit efter att du varit hos frisören?
Ja, för många gånger.

234. Favoritöl?
Vet inte. Det mesta går ner.

235. vitt eller rött vin? 
Jag är ingen vinälskare.

236. öl eller vin? 
Öl.

237. coca cola eller red bull?
Coca cola.

238. vad ska man blanda vodkan med? 
Schweppes Lime eller liknande.  

239. havet eller sjön?
Jag gillar inte vatten.

240. favorit ö? 
Den utanför fia som jag aldrig minns vad den heter :) 

241. vem står dig närmast; mammsen eller pappsen? 
Båda, på olika sätt. 

242. vad klarar du dig inte utan?
Massa.

243. behöver du mer kärlek?
Kan man få för mycket?

244. blir du full varje helg?
Inte alls.

245. är du natt eller dag människa?
Natt.

246. är du vampyr? 
JAG ÄR EN VAMPYR JAG SUGER OCH SPYR LÅT MIG KOMMA IN JAG VILL BLI DIN!  

247. har du varit med i något rollspel?
Inte omöjligt.

248. favorit the sims- spel? 
Alla :)  

249. festa eller festival?
Festa PÅ festival :)

250. ska du på pride?
Inte vad jag vet.

251. vill du det då? 
Inte omöjligt.  

252. är du transa?
Nee.

253. vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden?
Förmodligen en massa saker.

254. vad skulle du välja åka framåt i tiden eller bakåt? 
Bakåt i så fall. Vill inte se min framtid.  

255. barn eller vuxen?
Blandning.

256. när ska du flytta hemifrån?
När jag gått ut skolan.

257. eller har du redan gjort det?
Ne sa jag.

258. går du i kyrkan varje söndag?
Nope.

259. svävar du på rosa moln varje fredagkväll?
Inte det heller.

260. har du piercat någon?
Nej.

261. är du laglig?
Det händer. Ibland.

262. skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? 
Beror på.  

263. värsta musikstilen? 
Smör.  

264. rese sätt du föredrar? (båt, bil osv.)
Flyg, bil, buss, tåg. 

265. är britney en bra mamma?
Inte insatt.

266. vem är du mest lik i mumintrollet?
mumin <3

267. vilken skådespelare är hetast?
Jared Leto. Det har jag redan sagt.

268. tvättbräda eller ölmage?
En redig ölkagge är det enda rätta!

269. vill du ha barn?
Ja. 2 små söta asiater :) 

270. har du sjungit singstar nångång?
Japp.

271. vilken är din favorit då?
Vet inte.

272. favorittparfym?
DKNY.

273. använder du deodorant?
Nej, jag tycker om att lukta svett :) Och det är fint med svettlökar.

274. är du beroende av nånting?
Arå.

276. favorit radio kanal?
P3.

277. favorit bil? 
En med fyra hjul.  

278. vad tycker du om att helen sjöholm har legat på sverige toppen i över tre år?
Har hon?

279. favorit författare?
JK Rowling. Yep, I'm a nerd. Eller John Marsden.

280. vad vill du bli när du blir stor?
Världsledare.

281. favorit modeexpert olivia eller sofia båda från aftonbladet?
Vad saru?

282. senaste biofilm du såg?
Hm. Batman tror jag. 

283. skulle du torka dig med pengar om du hade flera miljoner?
HAHA ne.

284. är du rik eller fattig? 
Lagom.

285. vad tycker du om beckham familjen? 
Tycker att victoria ska stoppa i sig lite mer mat.  

286. favoritsport?
Innebandy.

287. silver tåget eller kustpilen?
?

288. har du sett filmen Spökhistorier? 
Ne.

289. var den bra då?
-

290. vilken historia är läskigast?
-

291. har du långt hår? 
Jorå.  

292. vill du ha längre/kortare?
Kortare.

293. schlager nörd eller?
Ne, allt annat utom schlager.

294. kunga familj eller president?
Mig.

295. sämsta veckodagen? 
Måndag - torsdag.  

296. har du en dålig hår dag idag?
Njae. Har haft värre.

297. tror du på ett liv efter döden?
Nej, inte direkt.

298. är du politiskt intresserad?
Inte ett dugg.

299. är du rädd för att dö?
Lite.

300. vad är klockan nu då? :D
02.02

GUD VAD KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0