Göteborgsplanering

hahaha. jag ser ut som ett troll i håret. försökte fixa till håret som jag gjorde för någon dag sen. blev verkligen jättesnyggt då, men nu liknar det mer ett fågelbo x) får se om jag ger mig på ett nytt försök imorgon eller om jag kommer på något annat.

fia ringde förut i kväll. vi satt och pratade och planerade i över en timme. göteborg kommer bli så kul! tror inte vi har riktigt fattat än att vi ska åka. haha. sen så har vi fått två fribiljetter till julmarknaden på liseberg. har inte varit där förut, men folk har sagt att det är jättefint och mysigt. något att göra på kvällen då kanske (: bara tre dagar kvar nu. jag längtar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0