Snöstorm och vagantträning

det är snöstorm ute och jag sitter här inne och myser. kom hem från kören för lite mer än en timme sen. blev så att jag tog bussen hem från skolan istället för att stanna kvar i stan som det egentligen var tänkt. hann bara vara hemma i ca 40 minuter för att slänga i mig lite mat innan det var dags att ta bussen tillbaka till stan igen, men det var det värt. fick dock stå ute och vänta på bussen som var 15 minuter försenad. jag höll seriöst på att blåsa bort. men till stan kom jag i alla fall tillslut. har inte varit på kören på veckor känns det som. tydligen ska vi ha julkonsert nästa tisdag. bra att man har koll. inga av låtarna kan jag heller för den delen. men det ordnar sig nog på något vis.

idag var det åter igen vagantdansträning som stod på schemat. känns som om vi börjar få ganska bra koll på allting nu. hade lite problem med att få till takten på vissa delar i dansen när vi provade med olika låtar att dans till, men det ordnade sig till slut. jag, jenny och emilia tänkte dra in till skolan tidigare imorgon för att göra oss i ordning inför tävlingen så vi slipper stressa med det senare och istället kan hjälpa de andra med sminkning, hår och så. på tal om hår.. jag måste försöka fixa till frisyren jag ska ha igen så det inte tar en timme att fixa den imorgon. har införskaffat en jäkla massa hårnålar, så det ska nog bli lite lättare att få allting på plats nu. måste också ladda kameran så jag kan ta några kort imorgon som jag kan visa senare. nästan så man vill spela in när alla dansar, kommer bli kul att se på. wiho, jag känner mig peppad. vi ska vinna skiten imorgon! (:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0