Köpa snus

var nån kille som ringde mig alldeles nyss och påstod att vi hade träffats någon gång men att jag kanske inte mindes honom. han visste i alla fall vem jag var. han ville att jag skulle komma till skönsberg och köpa ut snus till honom. haha. nej, tror inte det va.

nu är det äntligen lov. känns skönt och efterlängtat. har ganska mycket skolarbeten som måste göras, men det gör inget. i helgen är jag och syster ensam hemma så då ska vi leka lite. måste även in till stan någon dag och leta efter en ny vinterjacka. på fredag blir det förmodligen fest. har inte bestämt mig angående vissa saker än, men det ska nog ordna sig. ska försöka ringa till linnea imorgon och prata lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0