Nu var det ett tag sen

Här kommer en lista.. den är sjukt lång, så eloge till dig som orkar plöja hela (:



Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

Jag äger ingen nyckelknippa
Vilken svordom använder du mest?
Fan
Äger du en Ipod?
Japp, en nano
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
6 (så att jag kan snooza en halvtimme)
Hur många resväskor äger du?
1 eller 2
Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Aldrig
Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Oftast ta
Vilken var den senaste filmen du såg?
På bio: The Dark Knight. På dvd: Live In The LBC
Har någon av dina vänner barn?
Ja
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Kläder och en massa småsaker som jag länge velat ha
Har någon någonsin kallat dig lat?
Det har hänt
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Aldrig
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Avenged Sevenfold - Diamonds In The Rough
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Beror på tillfället (bullar och mjölk - gott! chokladmjölk och limpmacka, gott!)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nix, inte vad jag minns
Vad åt du till middag?
Korv och hemlagad potatismos
Använder du huvtröjor?
Ja
Kan du vissla?
När jag var liten var jag riktigt bra på det. Nu får jag inte fram ett pip
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej
Vem var den senaste som ringde dig?
Det minns jag inte, pappa kanske?
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Sånna där som snurrar och har sig
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Antagligen (och jag är sjukt nyfiken på vad de säger....)
Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
060
Tittade du på tecknat när du var liten?
Jag räknar mig själv fortfarande som liten och kollar fortfarande
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Sådär lagomt
Hur många syskon har du?
En tre år yngre syster
Är du blyg inför det motsatta könet?
Nee, inte speciellt
Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen. Kan bara enstaka repliker ur många filmer..
Äger du några band-t-shirts?
Ja, 3 eller 4 tror jag
När flög du senast?
Hem från Turkiet förra sommaren
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
4
Läser du för skojs skull?
Absolut
Pratar du några andra språk?
Engelska. Kan lite tyska, spanska och japanska
Diskar du din egen disk?
Nej, jag låter diskmaskinen ta hand om det
Har du gråtit offentligt?
Ja
Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär hemma, sen bärbara från skolan
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, det händer
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Är sjukt sugen på att skaffa någon tatuering, men är för feg. Piercing vet jag inte.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej, det spelar ingen större roll
Kan du kasta macka?
Ibland, oftast inte
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej
Vem har du med på BIOn?
Den som vill gå med
Vem var din favoritlärare?
Antagligen Mats eller Helena
Vad har du för väder?
Vet inte. Ser inte. Det är mörkt ute.
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Absolut
Har du en blogg?
Jodå, det är den du läser i nu (;
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Ensamble
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor, lätt att prata med
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
Nej, det tror jag inte
När sov du senast på golvet?
I somras
Vilken är din favoritdrink?
Sigges orgasm
Gillar du din boendesituation?
Jadå
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Jag kan klarar mig med 4-5
Äter du frukost dagligen?
Ja, i stort sett
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Vissa dagar, men egentligen inte.
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
Nej, snarare tvärtom...
Vilken är din favoritfrukt?
Melon
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej, jag vet knappt vad en kalori är för något
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
19
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja ganska (men ändå skriver jag väldigt ofta fel själv.. konstigt)
Tror du på liv på andra planeter?
Mja
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Minns inte, blir inte så ofta arg. Mer irriterad.
Tror du att gud är en man eller kvinna?
Jag föreställer mig en man, men egentligen har jag ingen aning.
Vad var det senaste du åt?
Rostad macka och ett glas mjölk
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Vet inte, det är olika gånger
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Tror pappas mormor eller någon hette samma
Gillar du senap?
Nej
Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
Skärp dig, imorgon är det över
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Inte om jag så fick betalt
Sover du på sida, mage eller rygg?
Sida
Har du någonsin köpt något från ebay?
Nix
Tycker du om att krama folk?
Ja.. skulle vilja kramas mer än jag gör faktiskt
Skulle du säga att du är trendig?
Nej
Äger du en digitalkamera?
Ja, men jag vet inte vart den är
Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Det beror på
Vilken är din favoritkaraktär i star wars?
"Luke I am your father..."
Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Ja, som fan
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Jag grät som en unge till Pojken som kallades det
Tycker du att du är attraktiv?
Jag har mina dagar
Vad är du allergisk mot?
Katter, kyckling, kalkon, lax, tonfisk, skaldjur, soya, jordnötter... listan bara fortsätter
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Funkar det för båda parter så go for it. Jag är nog lite för mycket romantiker för att det ska fungera riktigt bra.
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej. Kan däremot känna mig äcklad
Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Emil tror jag. Mamma berättade en gång men jag minns inte riktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0