På skolan

sitter på historian just nu och segar runt lite. egentligen ska vi sitta och jobba med källkritik om ådalen -31 men jag gör det senare när jag kommer hem istället. jobbar mycket bättre då.

idag är det vagantdag, dvs tävling om vem som först kommer ut på trappan på studenten. så idag ska alla 3:or klä sig helt i rosa. jag sitter här med rosa hello kitty sidenpyjamasbyxor, en långärmad tröja, rosa blomsterkrans runt halsen och en söt liten tiara som jag fick låna av simen. ska snart iväg till dommarna och visa upp oss. vi ligger tvåa just nu efter förra tävlingen, men vi ska nog klara av att jobba oss ända upp till första plats. vi ska i alla fall komma med i topp 3.
laddar upp några bilder från dagen när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0