252 dagar

252 dagar. ja, så lång tid är det kvar tills jag kan gå omkring i huset igen utan att nysa och snora efter var och var annat steg jag tar.

visst, jag älskar att ha kattungar här hemma, men tre kullar på rad kommer nog bli lite väl mycket med tanke på min allergi. jag kommer att gå omkring och snora och nysa och vara sådär överdrivet äcklig under hela den här tiden. jag kommer tycka synd om er som måste tillbringa tid tillsammans med mig då.

men trots allt är det nog ändå värt det om jag tänker efter. för om bara några veckor har vi nämligen de här sex sötnosarna springandes omkring på golvet.


puma, panda, piaf, py, pepsi och panini - 2 veckor.


om någon är intresserad av att köpa en söt liten kissemiss är det bara att höra av sig (;
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0