Pay It Forward

näsan rinner, jag har feber och hosta som en gnu. tyck synd om mig. vaknade runt halv nio i morse med huvudet fullt av slem, oförmögen att kunna andas. myys säger jag bara. 

planerna för dagen var först att fia skulle komma hit och hitta på något. men nu blev det ju inte så tyvärr. får se om vi hittar på något nästa helg istället. var ett tag sen man sågs nu. istället har jag legat i soffan och snorat och tillbringat tid med min kära vän tvn. tragiskt men sant. men det är väl helt okej när man är sjuk antar jag. finns inte så mycket annat att göra.

ikväll kollade jag och annapay it forward som gick på tv. kommer ihåg när vi såg den på konfirmationslägret och nästan alla tjejer satt och storgrät i slutet. jag tycker att haley joel osment som spelar travor alltid ska vara sådär liten och söt som han är i filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0