Tv tittande gör människor tjocka

vad är hela grejen med tv reklam och mat?
jag menar, så fort det blir reklam på tvn springer man alltid ut i köket för att se om det finns någoning att äta. inte konstigt att man blir tjock (; haha. jag säger inte att alla gör det här, det kanske bara är jag. vem vet? hur som helst, bra kan det inte vara, inte i längden i alla fall. så fort det blir reklam så slår sötsuget till och jag stoppar i mig allt som kommer i min väg. haha.




blir till att tjocka till sex and the city ikväll (;




p.s. jag och emilia har hittat nytt boende, 450 kr.
det är varmt och säkert, färdigt att flytta in (;
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0