Ta mig till värmen

nu är sommaren över och iställt kommer hösten. buhu.

hösten var så mycket roligare när man var mindre. jag minns alla de gånger robin och anton kom hit och när vi gick ner på gården och slängde oss i jättestora lövhögar med hjälp av en "lijan". det var tider det.

nu för tiden när någon nämner hösten så tänket jag genast att det snart är vinter. kyla och slask.. nej tack! trött blir man också. speciellt om man är som jag att man behöver sol och värme 24/7 för att inte deppa ihop totalt. det är vid sånna här tillfällen man inte skulle tycka det var helt fel med ett strandhus någonstans i världen där temperaturen aldrig understiger 25 grader.

jag ska nog bli en flyttfågel i nästa liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0