Datorrensning

sitter och rensar ur datorn just nu. sparar de bilder och saker jag vill ha kvar och flyttar över till min externa hårddisk. ska ta med datorn till skolan imorgon och lämna in den till ingemar så att han får fixa till den innan jag kan köpa ut den. just nu är den sämst (fast det är väl egentligen ingen överaskning?) är asseg och hackar.

kommer dock inte få tillbaka datorn förrän efter lovet eftersom jag åker med tjejerna till linnéas stuga på fredagmorgon. man kommer känna sig smått handikappad utan datorn. haha. visserligen kommer vi syssla med massa andra saker så jag lär nog klara mig ska ni se (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0