Glad påsk

ja, så var påsklovet igång. det har varit otroligt efterlängtat kan jag lova. känns skönt att få kunna slappna av för ett tag och ta det lugnt. har hittills inte hittat på speciellt mycket, tagit det lugnt här hemma tillsammans med anna bara. men det har nog varit behövligt. igår var farmor och lisbeth (faster) och hennes nya kille på besök. blir inte att vi träffar lisbeth så ofta eftersom hon bor nere i stockholm, så det var kul.

idag har det varit ca 18-19 grader varm här ute. så otroligt skönt. man blir alldeles glad och känner sig pigg i hela kroppen när vårsolen tittar fram. jag har gått omkring i t-shirt hela dagen och bara njutit. jag pch anna tog och plockade fram cyklarna och cyklade lite. tog en sväng ner till runsviks skola och satte oss där på gungorna och pratade och njöt av vädret.

jag hoppas verkligen att vädret håller i sig nu ett tag. jag är less på gråmulet väder och kyla. sol och värme ska det va! på tal om sol och värme, idag är det bara 34 dagar kvar till bulgarien. wiho!


 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0