Lever fortfarande

nu har det varit dåligt med uppdateringar på några dagar igen. har visserligen inte haft något speciellt att skriva om. det mest spännande jag har varit med om de sista tre dagarna var när jag svalde fel när jag drack ett glas vatten och började hosta.

det har gått tre dagar nu utan att jag lämnat sängen. mår så sjukt illa och har huvudvärk som dödar. sen att jag nu även har dragit på mig feber gör ju inte det hela bättre. är helt orkeslös. ska dock försöka kravla mig iväg till skolan imorgon i alla fall. känns som om man vill gå på skolan en gång innan påsklovet sätter igång i alla fall. sen så måste jag ta hem historiaboken också eftersom det är prov direkt efter lovet. aja, vi får se hur det blir.

igår kväll var jag förövrigt duktig och skrev klart mitt nya CV. i veckan är det ut och söka jobb som gäller. skulle ha varit ute för länge sedan, redan i januari, men det blir aldrig som man tänkt sig. hoppas i alla fall att jag får napp någonstans. kommer behöva alla pengar jag kan få om jag ska ha någon chans att komma in på IMC eller någon liknande utbildning efter jul.

funderade starkt på att söka in till kulturama ett tag men är inte lika säker längre. visst, det skulle vara så sjuk kul att få gå där, men det kommer bli på tok för mycket pengar. dock är inget bestämt än, jag har tid på mig att fundera. hur som helst så kommer jag förmodligen behöva pengar för att plugga vidare till något jag vill bli, och för att kunna göra det behövs det först ett jobb. så just nu är det första prioritering.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0