Valborg

asdålig uppdatering på senare tid, förlåt för det. har haft mycket att göra den här veckan så jag har varken haft tid eller ork för bloggen. nu blir det ändring.

idag fick jag tillbaka mitt prov på historian. fick mvg vilket var över förväntan eftersom jag inte hade hunnit plugga så mycket, så det känns ju roligt (: tog även och köpte biljett till studentbalen idag tillsammans med kivi efter lite om och men. kommer även ha oscar och mintan som vårat bordspar, kommer säkert bli kul.

sitter för tillfället och lyssnar på the kooks. bra är de. fia med familj kommer om sådär en timme för att fira valborg. ska grilla korv och ha majbrasa. mys på hög nivå kallas det. blir dock inte på samma ställe som vanligt utan istället uppe hos nya grannarna. de har fällt en massa träd och har en massa ris de vill få bort så det kommer bli en jättebrasa. jag har även varit duktig och köpt marsmallows i år. haha. minns förra året när björn och några kompisar var med och vi ville ha det. slutade med att de körde runt hela matfors för att hitta några att köpa men misslyckades. så i år har jag varit duktig och förberett lite.

nej, nu ska jag snabbt städa lite och sedan hoppa i duschen innan de kommer. ni får ha det så bra ikväll allihopa och ta det lugnt. akta fingrarna ni med smällare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0