Klarade natten

god morgon folket. sovit gott?


klockan är strax över halvsju och jag sitter och lyssnar på the hives. känner mig inte så speciellt trött faktiskt om jag ska vara helt ärlig. natten har gått relativt fort. har kollat runt lite på olika frisyrer och har fått lite idéer på hur jag vill klippa samt färga håret nästa gång jag traskar iväg till frisören. om det blir så eller inte får vi väl se, är ett tag tills dess skulle jag tro. nu ska jag nog ta och kliva upp ett tag och äta lite frukost tillsammans med pappa som gör sig i ordning för att åka till jobbet. hej så länge.



"see the idiot walk, see the idiot talk, see the idiot chalk up his name on the blackboard"
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0