Long time no see

ja, så var det åter igen ett tag sen sist. har hänt lite saker sedan jag uppdaterade sist, men det är inget som jag orkar ta upp nu. hur som helst inte speciellt viktigt.

idag har jag varit på stan med syster. mötte upp henne efter att hon slutat skolan och gick sedan och kikade lite. hittade en skinnjacka på h&m som jag blev riktigt sugen på, men det slutade med ett par nya converse istället och lite andra småsaker. tog även och klippte mig. var väl behövt kan jag lova. tänkte testa någon ny frisyr, men frisören missuppfattade mig visst totalt, så det blev något helt annat istället. blev ganska likt den frisyt som jag alltid har annars. men det blev helt okej ändå, så jag är väl rätt nöjd.

imorgon(läs idag) bär det av mot de småländska skogarna. ska nämligen fara och hälsa på madde nere i eksjö. kan tala om att tjejen har varit rejält saknad här uppe, så det ska bli kul att träffa henne igen <3 är dock lite nervös för tågresan ner. ska hålla på och byta tåg och en massa. äkta jag att virra bort mig totalt och hamna uppe i umeå eller något. får hålla tummarna att det ordnar sig (; kommer hur som helst hem på måndagkväll, ni får ha det så bra tills dess (:



bjuder på en finfin bild på oss två i bulgarien
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0