Tidigt

god morgon!

klockan börjar snart närma sig 05.30.. vaknade för ca 2½ timme sedan i soffan framför tvn. somnade någon gång mellan ugly betty och desperate housewives skulle jag tro, och blev sedan liggandes där tills jag vaknade nu i natt av att jag började få ont i kroppen. lite konstigt att ingen i familjen väckte mig innan.. haha. spela roll. gick i alla fall upp, tvättade av sminket och kröp sedan ner i sängen för att sova på riktigt. hur tror ni det gick då? det gick inte alls kan jag tala om. låg där i över 1½ timme, helt klarvaken innan jag gav upp mina försök att somna om och tog istället och plockade fram datorn, där jag sitter nu. ska nog kliva upp om ett litet tag och äta frukost eller något. känner mig jättesugen på oboy.. himla synd att den är slut bara. buhu.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0