Dags att sova kanske

jag är hungrig, men jag har redan tryckt i mig tre mackor och en apelsin och har dessutom redan borstat tänderna, så det får va.

har precis kollat klart på sjunde avsnittet av the city och sitter nu här och funderar på om man kanske skulle ta och lägga sig eller inte. egentligen borde jag sitta och tokplugga inför historiaprovet som vi ska ha på torsdag, men jag är ledig nästan hela dagen imorgon förutom en lektion mellan 8.30-10.00 så jag har tid på mig. tror dessutom inte att det var så många sidor i boken så det ska nog inte vara allt för jobbigt att plugga in tycker jag. 

men nej, nu ska jag nog sova ändå.
dröm sött.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0