Glada nyheter

tvserien 24 har dragit igång igen, och som vanligt sitter jag och pappa bänkade framför tvn. som vanligt handlar det om  något terroristanfall och självklart är det bara jack bauer som kan stoppa allting. hur det går för honom får vi se. jag vet i alla fall två personer som kommer vara trogna tittare vecka för vecka.

fick ett sms av isabella nu ikväll. hon sa att hon skulle börja jobba som våran körledare igen från och med imorgon. gissa vem som är glad? (: ska bli så skönt att få tillbaka henne istället för honom som vi har nu som är så seg så man vill dö. hon skrev även att hon inte orkar ta några sångelever än, så jag kommer få ha en annan sånglärare (som jag skrev i förra inlägget) tills vidare. men hur som helst så är det verkligen skönt att hon är tillbaka.

nu ska jag sätta mig och kolla på några avsnitt av gossip girl, sedan blir det sova.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah grattis, redan ;) ? själv är jag på avsnitt 8 nu..vill du veta lite hemlisar om 24 så ask me

2009-02-09 @ 18:30:28
Postat av: Anonym

tydligen så kom inte mitt namn med :S

2009-02-09 @ 18:31:17
Postat av: Anonym

och inte nu heller xD vafan...it's emilia

2009-02-09 @ 18:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0