Helgen

blev en riktigt bra kväll igår kan jag ju säga. var som sagt först förfest hemma hos simen och sedan studentfest inne på oscar. träffade massa trevligt folk och dansade non stop hela natten (jag har fortfarande ont i fötterna. haha). pratade även med en viss person om vissa saker. kändes bra att få reda ut allting och jag förstår.

nu ikväll har jag varit på tjejkväll hemma hos jenny tillsammans med emilia, mintan, nada och emma. hade massa tjejsnack, kollade på melodifestivalen och film och tjockade i oss ben & jerry's och massa annat gott. verkligen jättemysig kväll, precis vad man behövde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0