Sömnproblem

jag hatar det här. jag HATAR det.

varför kan inte jag också sova som normalt folk? nej, istället får jag ligga vaken på nätterna och se hur timmarna sakta tickar förbi. på tre nätter har jag sammanlagt sovit ca 4-5 timmar, alltså ca 1,5 timme per natt. det är stört. man orkar inte ha det såhär. jag orkar inte ha det såhär. det har gått så långt att jag inte ens klarat av att gå till skolan de senaste dagarna. känner mig sjuk, huvudet känns tungt och gör ont och jag känner mig alldeles svimfärdig. usch. visst, jag är van att sova få timmar per natt. kan klara mig med 3-4 timmar. men det här är bara för mycket.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet precis hur de känns, hade en likvärdig period i höstas med alldeles för lite sömn. Till slut blir man inte bara trött utan RIKTIGT trött =S

2009-02-12 @ 22:57:00
Postat av: Tobbe

Det var jag som glömde att fylla i rutan med rubriken, "Namn". hehe

2009-02-12 @ 22:58:19
Postat av: Jenny

Ja eller hur, det tär verkligen på en :/

2009-02-12 @ 23:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0