090117

idag är det lördag. blev ingen skola alls för min del i veckan. har bara legat illamående och halvdöd i sängen utan att veta om det är dag eller natt. när jag väl var vaken låg jag bara och läste fjärde boken från twilight - breaking dawn (som förövrigt var jättebra och som nu är utläst), har inte haft ork för annat. men hur som helst.. börjar känna mig lite bättre nu igen i alla fall.

hela familjen är på stan just nu och letar efter födelsedagspresenter till anna som fyller sexton på måndag. har redan min present till henne fixad så jag kan ta det lugnt. igår fick jag i alla fall hem mina födelsedagspresenter som jag beställde från cdon.com men som var försenade. två skivor och tre böcker låg det i det lilla paketet, så nu är jag glad.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0