Måndag

idag har jag gått på stan och kikat lite tillsammans med anna. hittade lite kläder som jag ska få i födelsedagspresent. bara tre dagar kvar nu, woho (: har haft jättesvårt att komma på något att önska mig i år, mamma och pappa har tjatat en massa på vad jag önskar mig eftersom de inte vet vad de ska hitta på. haha. har beställt lite grejer från cdon.com som de ska få ge mig så det ordnar sig nog (; träffade även jocke några gånger på stan och fick hjälpa till som smakråd lite snabbt angående en tröja. efter det sprang jag och anna åter igen några varv på stan innan vi drog hem.

nu ikväll fick jag och anna en finfin present av mor och far. nämligen en ny gitarr! en stålsträngad, akustisk med förstärkaruttag. gissa vem som blev glad! :D har suttit och plinkat på den hela kvällen. håller på och jobbar lite med en ny låt och har försökt spela lite till den. det låter faktiskt bra om jag ska vara ärlig x) får se om det blir något att jobba med tillsammans med killarna när vi börjar repa igen. it's gonna be fun. har lite text kvar som ska fixas, men annars så.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0