Vårshow

jag känner mig så otroligt less på vissa personer i klassen just nu, och jag är nog inte ensam om att känna så. tänkter inte gå in något mer på ämnet, men less är ordet.


idag fick vi i klassen gå och kolla på hedbergas vårshow. den var bra. kanske inte lika bra som förra året, men fortfarande bra. palle som var med var också jätteduktigt, som vanligt (: känner verkligen att jag har valt fel linje när jag sitter där i publiken och kollar på alla som uppträder. nej, istället valde jag att gå äckelnatur.. hmp. menmen, det är alltid bra att ha en bra grund i botten.. men jag klarar mig. som det ser ut nu så kommer jag förmodligen jobba ett år efter studenten och därefter söka in till kulturama som ligger i stockholm och är en av nordens bästa musikskolor. ett minus är dock att det kostar 36 900 kr/termin och utbildningen är på två år, så det kommer inte bli billigt.. sen tillkommer även kostnader för mat/boende och ev. fortsatta studier. jag kommer förmodligen ha studieskulder tills jag blir hundra år, men det ska nog ordna sig på något vis (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0