Partyparty

så var man nitton, woho.

fredagkväll vart typ hur lyckad som helst! var längesen jag hade såhär jäkla kul (:
började hemma hos mig tillsammans med tjejerna. åt middag, öppnade paket, åt tårta osv. riktigt mysigt. lite senare kom några av killarna från klassen och joinade oss. partade på en stund och begav oss sedan in till stan och spenderade kvällen inne på bk. träffade massa trevligt folk (dock med vissa undantag) och dansade natten lång på det lilla dansgolvet. senare när de flesta hade dragit hem träffade vi på ett gäng killar i tjugofemårsåldern som bjöd med oss på efterfest hemma hos en av dem. lägenheten vi var i var verkligen jättesnygg, hade man lätt kunnat tänka sig att bo. väl där bjöds det i alla fall på rödvin, te och till min stora förtjusning, nyponsoppa. killarna var jättetrevliga och vi hade det hur mysigt som helst. tittade på film, lekte och pratade. får se om vi kanske träffar på dem nästa helg eller nån dag. sen bjöd de även med oss till laserhallen och på fest sista januari då en av deras kompisar skulle komma upp från skåne och hälsa på. trevligt, trevligt. iaf, runt halvfem tiden sa vi hejdå och pappa kom och hämtade oss. palle och linnéa åkte hem medan emilia stannade kvar och sov över. satt uppe och pratade och åt tårta och kom nog inte i säng förrän vid sextiden tror jag, men mysigt var det. bra kväll.


här kommer några bilder från kvällen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0